Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Wto 19:59, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
to nie zmienia faktu, że crash pady to wtopa kasy na cbr125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fred15
****
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3MiAsTo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:20, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ja mialem delikatny wypadek,dzieciaka potraciłem to siłĄ RZeczy odbiło mnie na bok wiec moga pomÓc,ale kosmos z cena,a te na kierownicy to gówno i nic nie pomaga..;/
poprawił - Maciek , zaznaczone błędy ortograficzne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
babcia
*
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 17:54, 18 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ogolnie meijscie jest zaraz nad silnikiem ale tu nasuwa się pytanie a co jak uderzymy mocniej czy nic sie z silnikiem nei stanie ;/ tego nie wiadomo ja tam wole miec kartery całe wiec nie proboje nawet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Czw 18:55, 18 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak chodzi Ci o to miejsce nad silnikiem, które zaznaczyłem na czerwono, to nawet nie próbuj ... od wibracji pęknie Ci obudowa silnika
A na zielono zanzaczyłem miejsca w których najczęściej sa montowane crash pady, i patrzyłem do CBR, faktycznie jest spoko miejsce, tam pod uszczelką jest śróba która trzyma wahacz, a u góry jest w ramie taka dziurka, której się dobrze nie przyjrzałem, ale jak zrobić fajnie wygięty pręcik, tak żeby go nie osłabić, to nawet nie będzie trzeba nacinać plastiku
Noi zrobić łączenie dwóch stron mniej więcej tam, gdzie kończy się napis "HONDA"
Móżna tam (na silniku) ewentualnie zamontować takie gałki, nie wiem jak to nazwać, które nie są łączone z niczym innym (gdyż obudowa nie ma szans pęknąć od wibracji)
Takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A do naszej 125 najlepiej moim zdaniem zamontować coś takiego, bo sprawia wrażenie ochraniającego, a nie jest jakąś wielką rurą kanalizacyjną jak w przypadku 1000ccm, nam wystarczy takie, albo i mniejsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CBR_Wicia
***
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bp Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:52, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W swojej CBR posiadam crash pady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoTeC
MODERATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łodzkie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:12, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja chcialbym sobie taka klatke zrobic... tylko ze z grubszych rurek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Pon 14:56, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ciekaw jestem czy ta rurka nie gniecie w piszczel !?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 19:46, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jakby gniotła, to można tam przy ramie, to mocowanie po lewej na dole (do wahacza) to tą blaszke można przekręcić o 90 stopni w prawo ( skos prawy dolny, z lewego górnego) i już nie ma szans Cię gnieść , a przynajmniej nie wiem, jakie musiałbyś mieć piszczele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|