Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna -> Tuning Optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzejkob
*****



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olecko

PostWysłany: Wto 19:59, 10 Cze 2008    Temat postu:

to nie zmienia faktu, że crash pady to wtopa kasy na cbr125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fred15
****



Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3MiAsTo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:20, 21 Lip 2008    Temat postu:

ja mialem delikatny wypadek,dzieciaka potraciłem to siłĄ RZeczy odbiło mnie na bok wiec moga pomÓc,ale kosmos z cena,a te na kierownicy to gówno i nic nie pomaga..;/





poprawił - Maciek , zaznaczone błędy ortograficzne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
babcia
*



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 17:54, 18 Gru 2008    Temat postu:

ogolnie meijscie jest zaraz nad silnikiem ale tu nasuwa się pytanie a co jak uderzymy mocniej czy nic sie z silnikiem nei stanie ;/ tego nie wiadomo ja tam wole miec kartery całe wiec nie proboje nawet Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q-p
MODERATOR



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Czw 18:55, 18 Gru 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak chodzi Ci o to miejsce nad silnikiem, które zaznaczyłem na czerwono, to nawet nie próbuj ... od wibracji pęknie Ci obudowa silnika

A na zielono zanzaczyłem miejsca w których najczęściej sa montowane crash pady, i patrzyłem do CBR, faktycznie jest spoko miejsce, tam pod uszczelką jest śróba która trzyma wahacz, a u góry jest w ramie taka dziurka, której się dobrze nie przyjrzałem, ale jak zrobić fajnie wygięty pręcik, tak żeby go nie osłabić, to nawet nie będzie trzeba nacinać plastiku

Noi zrobić łączenie dwóch stron mniej więcej tam, gdzie kończy się napis "HONDA"

Móżna tam (na silniku) ewentualnie zamontować takie gałki, nie wiem jak to nazwać, które nie są łączone z niczym innym (gdyż obudowa nie ma szans pęknąć od wibracji)
Takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


A do naszej 125 najlepiej moim zdaniem zamontować coś takiego, bo sprawia wrażenie ochraniającego, a nie jest jakąś wielką rurą kanalizacyjną jak w przypadku 1000ccm, nam wystarczy takie, albo i mniejsze


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CBR_Wicia
***



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bp Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:52, 28 Gru 2008    Temat postu:

W swojej CBR posiadam crash pady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoTeC
MODERATOR



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łodzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:12, 28 Gru 2008    Temat postu:

ja chcialbym sobie taka klatke zrobic... tylko ze z grubszych rurek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !



Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sobótka

PostWysłany: Pon 14:56, 29 Gru 2008    Temat postu:

ciekaw jestem czy ta rurka nie gniecie w piszczel !?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q-p
MODERATOR



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Pon 19:46, 29 Gru 2008    Temat postu:

Jakby gniotła, to można tam przy ramie, to mocowanie po lewej na dole (do wahacza) to tą blaszke można przekręcić o 90 stopni w prawo ( skos prawy dolny, z lewego górnego) i już nie ma szans Cię gnieść Razz , a przynajmniej nie wiem, jakie musiałbyś mieć piszczele Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna -> Tuning Optyczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin