Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fred15
****
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3MiAsTo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:05, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja opone zmieniałem i mnie gosciu sie zapytał czy 15 konna czy 30 ;] to mowie ze lece 130 to on powiedział ze 15 i zablokowana jest;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:26, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a wiesz to mowil mechanik ktory wszystko wie lepiej tak samo jak w aucie u mamy koles nabil na przód 3,8 bara gdzie mialo byc 2,1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Czw 23:01, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wy tak sie rozpędzacie z tymi prędkościami po 160 byscie chcieli jechać, a ja jestem ciekaw jaki index prędkości widnieje na waszych oponach, zapewne P(=150 km/h) jeśli macie oryginalne hondowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:23, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dla mnie 130 wystarczy i tyle chce uzyskac po sciagnieciu blokady z gaznika (zrobil bym to sam tylko sróby sa zrabane i nie do odkrecenia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Pią 10:51, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
przyłóż śrubokręt, do srubki i postukaj młotkiem w srubokret, powinno pomóc, chyba, że masz zryte gwinty, to ciężko bedzie, moze obcążkami jakimiś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:06, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
gwint jest ok tylko głowka :/ dalem na kilka minut nawet wd40 i nic ale myslalem zeby przerobic na plaski a nie krzyzak, a z mlotkiem tez juz probowalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:17, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
WEZ PILKE DO METALU I ZROB Z TEGO PLASKI I WTEDY ODKRECISZ A POZNIEJ DOKUPOSZ SRUBKI I ZAMONTUJESZ TOWE I GITARA:)A NIE RUSKIM KLUCZEM(MłOTEK I PRZECINAK)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:23, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no chyba tak zrobie niqos..... jak bede mial czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:29, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja raz próbowałem młotkiem i sruboktetem to później musiałem przegwintowacc bo sie śruba nie nadawała od uderzeń;/ mam nauczke:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:18, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tylko ona nawet niechciala puscic jak byla nowa nie ruszona głowka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patyrasss dnia Nie 12:18, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
herusek
*
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Wto 18:29, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Moja leciala 115 na 5 biegu i ok 9.5 tys obrotow a kreci do 11.5 a jeszcze 6 w zapasie;)) i to na odcinku 350m:)))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pepe
*
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Nie 12:10, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jakie macie świece zapłonowe. Pewnie NGK CR8. Podobno CR9 Są lepsze dają większy V-max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Śro 22:32, 03 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
herusek napisał: | Moja leciala 115 na 5 biegu i ok 9.5 tys obrotow a kreci do 11.5 a jeszcze 6 w zapasie;)) i to na odcinku 350m:))))) |
tylko że "szóstka" to nadbieg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoTeC
MODERATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łodzkie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:18, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ale niektorzy o tym nie wiedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
herusek
*
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 13:03, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No ale jak na youtube'ie patrzylem to przy 120 wlaczaja 6 i im jakos leca 130 bez problemu....Wiec moja te 130 powinna isc... przeciez nie napisalem ze jak wrzuce 6 bieg to mi licznik zamknie albo 150 poleci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|