Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Czw 16:17, 23 Paź 2008 Temat postu: kolektor wydechowy |
|
|
Wiadomo, że sama końcówka wydechu nie zwiększy mocy, tylko zmiana całego układu wydechowego.
A więc zastanawiam się nad wygięciem sobie kolektorka do sportowego tłumika, ale nie wiem z jakiej stali to zrobić .??
kwasówka ?? chodzi mi o to, żeby nie robiły sie na niej żadne osady.
kolorek może zmieniać (nawet fajnie by to wyglądąło)
Jeżeli z kwasówki, to czy taka rura fajnie poddaje się obróbce ?
Czy ktoś z was ma już wymieniony kolektor na sportowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:33, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jak masz gientarke to nie ma problemu ale jak bedziesz zaginal mlotkiem to najpierw zatkaj ja i wsyp do niej ubijajac jak najwiecej piasu,to znmiejszy ryzygo zlamania czy zagicia w niekontrolowany sposob, no i jazda:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 15:17, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a jeżeli zwiększe średnicę kolektora i tym samym zmienię cały układ wydechowy, to chyba trzeba mieszankę wzbogacić, nie ?
Wogóle, czy mozna uszkodzić silnik przez zmianę układu wydechowego na robionego przez siebie ?
W końcu tłumiki sa dobierane odpowiednio do silnika, i extremalna zmiana chyba może uszkodzić silnik, nie sądzicie ?
(i tutaj chyba nie tylko mieszanka wchodzi w grę :/ )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marco4
*****
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:44, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
niie powinno w sumie xDD wiesz z wydechami sportowymi to jest tak ze podobno przy wymianie lepiej jest tez dokupic zestaw wiekszych dysz ale nie wiem czy tak jest ze zmiana seryjnego ale raczej niie xDD osiagow tez nie pogorszy aa silnika nie ma prawa zniszczyc ;D aa tymbardziej nie tego z cbrki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CBR_Wicia
***
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bp Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:22, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Też mi się tak wydaje że nie ma prawa zniszczyć. A co do sportowych wydechów, na gaźniku to wymiana dysz a na wtrysku to nic nie trzeba robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marco4
*****
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:09, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no wlasnie xDD bo wtrysk sam powinien sie ustawic xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoTeC
MODERATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łodzkie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:12, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
teoretycznie a jesli w cbr 125 jest tak jak w aprili sr ditech to trzeba wgrywac mapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 23:23, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Broń Cię Panie Boże wtedy bym raz na zawsze zrezygnował z tuningu tłumika
a gdzie można w/w dysze kupić ?
o ile można je dostać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CBR_Wicia
***
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bp Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:30, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mapowanie kosztuje. A co do wtrysku przy założeniu sportowego wydechu komputer sam powinien dostosować się do ustawień ( podać więcej paliwa) tak mi się wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marco4
*****
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:23, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
noo tak mapowanie to sumka nie malaa aa i jeszcze mapy trzeba miec xDD aa znajac zycie te to maja tylko mechanicy w serwisiee aa tam to juz w ogole gruba kapucha
noo aa wtrysk sam sei ustawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Czw 12:55, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kur*aaa ... sory kur*a za te słowa kur*a, ale kur*a mać jestem wkur*iony i możecie mnie zbanować, ale do ch*ja nie moge za chiny odkręcić tego je*anego tłumika, śruby są tak zgrzane i zardzewiałe, że próbując je odkręcić zrobiły mi się okrągłe i nie ma jak je odkręcić, jak wy robiliście u siebie, zrywaliście ? czy jest jakaś metoda ? Błagam was o odpowiedź, bo zaraz kura normalnie popadne w jakąś chorobe nerwicową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q-p
MODERATOR
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Czw 13:49, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie zbanuje cię tylko dlatego, że sam tak miałem i wiem co to znaczy
mi też się już okrągłe zrobiły, więc nie było wyjścia ... trzeba ciąć
wziąłem małą (już zyżytą prawie) tarczke do cięcia, wziąłem małą, żeby móc podejść nią to tych śróbek, noi wyciąłem łepki, noi później poruszałem troszkę, i tłumik mi w rękach został
później tłumik się trochę pozarł z takim srodkiem do rdzy (coś mocniejszego od wd-40, juz nie pamiętam jak to się nazywało), noi na te łepki co wystawały, to nakręciłem śróbkę, zespawałem ją z tym bolcem, i normalnie odkręciłem kluchem, a już się nie robiły jółka, ani nic, bo nowe, swieże były
tak samo uwazaj jak bedziesz odkręcał (o ile będziesz) tą blaszkę z takim drutem która jest przede tłumikiem, bo jak ja ją odkręcałem, to zerwałem śróbke, i teraz ta blaszka mi lata, i jak dodam mocno gazu to hałasuje, a nie mam kiedy ją chwycić spawarką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakers9
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: Czw 20:29, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ok, już sobie poradziłem z tym tłumikiem, kilka uderzeń młotka, przecinaka i nasadką zeszło, ale powiem wam, że opłacało się bo brzmi "mniamniuśnie" szkoda tylko, ze nie moge tak wyjechać na ulice
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CBR_Wicia
***
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bp Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:10, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie drakers9 po co zdejmowałeś końcówkę ?
Trochę słaba jakoś filmika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CBR_Wicia dnia Czw 21:11, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:15, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
PRZED PRZYKRECENIEM POSMARUJ SMAREM GRaFITOWYM{koniecznie takim} wtedy przy nastepnym odkrecaniu ni bedzie problemu z zapiekaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niqos dnia Czw 21:55, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|