Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pad19
*
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:43, 02 Lip 2008 Temat postu: przednie światła |
|
|
Jak wymienić żarówki z przodu??
mam zdejmować plastiki?
Jedna czy dwie(nie licząc tej malutkiej) powinny się palić z włączonym przyciskiem?
Pierwszą miałem od początku spaloną a teraz siadła i druga i dopiero jak włączałem przycisk to ta jedna się zapalała ale na kokpicie pokazuje że to są długie. Dla mnie one się wydawały normalne bo jak wyłączyłem przycisk to świeciła się tylko ta mała czyli jakby postojowe. To w końcu jak jeździć, z włączonym przyciskiem czy nie? kiedy są normalne światła??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:21, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
1. Żeby dojść do żarówek najlepiej jest odkręcić te dwa czarne(czarny mat) plastiki- wypełnienia po obu stronach zegarów (2x2 śróbki), no i odkręcić same zegary (2 śróbki), bez tego też się da, ale radze odkręcić, bo o wiele lepsze dojście.
2. Jak światła dobrze działają, to palą się obie żarówki, a jak włączysz długie światła, to obie żarówki świecą mocniej, bo zapala się mocniejsze "ogniwo" w żarówkach, a postojówka pali się cały czas generalnie.
Nie wiem dlaczego, ale u mnie też się przepala- zawsze lewa żarówka, może jakieś skoki napięcia, albo zbyt duże wibracje...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Czw 9:31, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie najpierw przerywała prawa żarówka w czasie jazdy, a jak ją wymieniłem to zaczęła przerywać lewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bia?ystok
|
Wysłany: Pią 16:38, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
JA WYMIENIŁEM BEZ ODRĘCANIA ALE RECE MIALEM CAŁE PODRAPANE I ZAJĘŁO MI TO Z 1,5H
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:02, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
maciek- też raz tak zrobiłem-- za drugim razem bez namysłu odkręciłem plastiki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:22, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ja raz wymianielm bez odkręcania zegarowa,skończyło sie pęknięciem żarówki w palcach i 2 szwami:) nie polecam:P ostatno dałem 2 nowe dwuwłuknowe semi halogen czy cosik takiego i na krótkich i długich świeca sie obydwie:D:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marco4
*****
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:08, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no to znaczy ze wszystko jest okk jak sei swieca obydwie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bia?ystok
|
Wysłany: Czw 18:29, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:40, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a niby mi ktos mowil ze w kazdej cbr krotkie powinno byc 1 a drogowe2:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:44, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
hehe no w kazdej cbrce ale pojemnosci powyzej 125 ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cbr_chudy
**
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żołynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:32, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no i mojej czyli w tym nowszym modelu trzeba będzie połączyć krótkie z długimi czyli jak włączę dlugie to i będzie się żarówka od krótkich swiecić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian_CBR
*
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:04, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a da sie wlazyc zamiast tych zarowek H4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niqos
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice ciechanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:30, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
h4 maja chyba inne mocowania. cbr_chudy kup 1włoknowąi bedzie Ci si 1 swieciła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cbr_chudy
**
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żołynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:39, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale ja chce żeby mi sie obydwie świeciły a ty niqos kupowałeś dwuwłóknowe h7? tak jak w motorach z podwójnymi lampami jak są krótkie świeci mi się prawa żarówka a jak długie lewa a chciałbym przerobić żeby świeciły się obydwie naraz;)
kupiłem ostatnio żarówki h7 xenon blue i świecą ładnym błekitnawym światłem i widoczność jest lepsza od standardowych żółtawych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Nie 13:12, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie je dostales? dwuwłóknowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|