Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

blokady
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HISZPAN
ADMIN



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łagów woj świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 23:18, 05 Maj 2008    Temat postu: blokady

blokady sa w:
-gazniku jest taka blaszka musicie ja wyzudzi to jest taki ogranicznik...
-w tłumiku jest taka blacha musicie ja wypiłowac aby był lepszy wydech
-sa zablokowane 3 biegi dokłanie 4,5,6 na tych biegach kreci sie do 8tys


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HISZPAN dnia Sob 19:55, 10 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sproky
****



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:28, 06 Maj 2008    Temat postu:

moja cbr tylko na 6 nie kreci powyzej 8 a 4 i 5 spokojnie kreci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek
POSIADACZ CBR 125 !



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bia?ystok

PostWysłany: Sob 11:31, 10 Maj 2008    Temat postu:

to tłumik podnosi v-max az o około 20 km/h... ciekawe, ale nie bede piłował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:48, 14 Maj 2008    Temat postu:

moze ktos wie jaki koszt sciagniecia takich blokad?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gega
**



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:52, 14 Maj 2008    Temat postu:

Słyszałem, że w serwisie to kosztuje około 200zł jednakże nie wiem czy napewno bo sam niestety nie miałem jeszcze okazji sprawdzić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
**



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:26, 26 Maj 2008    Temat postu:

Czy ktoś może wrzucić fotki tej blokady tłumika? To jest taka zwężka pomiędzy kolektorem a końcówką?

A co do blokady gaźnika, to również proszę o dokładniejsze informacje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HISZPAN
ADMIN



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łagów woj świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 18:34, 26 Maj 2008    Temat postu:

Paweł nie wydaje mi się żebyś miał blokady bo 120 km/h to nie zła prędkośc , możesz miec zębatki na przyspieszenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoniq
**



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z puszczy

PostWysłany: Pon 20:04, 26 Maj 2008    Temat postu:

Na zębatkach na przyśpieszenie odkręci więcej niż na seryjnych, bo szósty bieg i tak jest za długi i seryjny silnik nie dokręca do końca obrotomierza. Po skróceniu przełożeń i przyśpiesza lepiej i akurat zamyka szóstkę na 11tys. obr Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
**



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:08, 27 Maj 2008    Temat postu:

Mój z łatwością bierze 100- 110, dalej już cięzko, to 120 miałem przy 9 tys.

Moje moto w ogóle kręci tak tylko do 9tys........

A Ty antoniq jakie masz zębatki, ile jedziesz przy tych 11 tys????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoniq
**



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z puszczy

PostWysłany: Wto 15:44, 27 Maj 2008    Temat postu:

Z tyłu seryjne zębatki, z przodu jeden ząb mniej czyli 14 zamiast 15.
To samo osiągniemy dając z tyłu zebatkę 45 zamiast seryjnej 42.
Jaka to prędkość niestety ciężko powiedzieć bo mam tylko obrotomierz Cool Sądzę, że koło rzeczywistych 130km/h, licznik pokazał by pewnie koło 140... Po skróceniu przełożeń szósty bieg jest troszeczkę dłuższy niż seryjny piąty więc dokręćcie na swoich maszynach 11tys. obr. na piątce i dodajcie do tego trochę km/h Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzejkob
*****



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olecko

PostWysłany: Wto 17:18, 27 Maj 2008    Temat postu:

to czemu niby Honda od razu nie daje 45 zębaty? Troche to dziwne, skoro lepiej przyśpiesza i ma lepszego v-maxa Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoniq
**



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z puszczy

PostWysłany: Wto 17:34, 27 Maj 2008    Temat postu:

Z oszczędności. Teoretycznie jeśli jeździsz na niższych obrotach to motor powinien mniej palić. Dokładnie tak samo jest z autami, zazwyczaj w wolnossących benzynach 5ty bieg to nadbieg i v-max odkręcasz na czwartym, a jak wrzucisz piątkę to samochód słabnie i zwalnia.
Poza tym z górki na seryjnych przełożeniach polecisz więcej bo na krótszych obrotomierza ci nie starczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzejkob
*****



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olecko

PostWysłany: Wto 17:36, 27 Maj 2008    Temat postu:

właśnie szukałem na necie zębatek do CBR 125, ale nie ma nigdzie. Na ścigacz.pl są z 2 firm do kupienia- w 1 mają tylko oryginały, a w 2 w ogóle nie mają. Cóż począć? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoniq
**



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z puszczy

PostWysłany: Wto 17:43, 27 Maj 2008    Temat postu:

Najłatwiej dopasować 14 zębów zamiast 15. Jest to jakaś seryjna zębatka od innego modelu. W katalogu po numerze powinni dojść to tego i ci dopasować. Z tylnymi zębatkami jest większy problem bo z tego co się orientowałem to NIKT nie robi innego rozmiaru niż seryjny. W hondzie niby są 43zęby ale za takie pieniądze... Załóż na przód 14, łańcuch bez oringów i powiedz jak wrażenia Smile Przeróbka bardzo tania!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzejkob
*****



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olecko

PostWysłany: Wto 17:47, 27 Maj 2008    Temat postu:

no właśnie nie wiem jak wygląda sprawa z tym łańcuchem... Wszędzie ostrzegają, żeby nie zmieniać seryjnego bo przypał może być... Jutro pojadę do sklepu motoryzacyjnego się zapytać jak sprawa z tymi zębatkami wygląda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przenosimy na www.cbr125-forum.xt.pl REJESTROWAC SIE! Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 1 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin