Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HISZPAN
ADMIN
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 23:18, 05 Maj 2008 Temat postu: blokady |
|
|
blokady sa w:
-gazniku jest taka blaszka musicie ja wyzudzi to jest taki ogranicznik...
-w tłumiku jest taka blacha musicie ja wypiłowac aby był lepszy wydech
-sa zablokowane 3 biegi dokłanie 4,5,6 na tych biegach kreci sie do 8tys
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HISZPAN dnia Sob 19:55, 10 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:28, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moja cbr tylko na 6 nie kreci powyzej 8 a 4 i 5 spokojnie kreci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bia?ystok
|
Wysłany: Sob 11:31, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to tłumik podnosi v-max az o około 20 km/h... ciekawe, ale nie bede piłował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:48, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moze ktos wie jaki koszt sciagniecia takich blokad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gega
**
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:52, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Słyszałem, że w serwisie to kosztuje około 200zł jednakże nie wiem czy napewno bo sam niestety nie miałem jeszcze okazji sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:26, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może wrzucić fotki tej blokady tłumika? To jest taka zwężka pomiędzy kolektorem a końcówką?
A co do blokady gaźnika, to również proszę o dokładniejsze informacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HISZPAN
ADMIN
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 18:34, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Paweł nie wydaje mi się żebyś miał blokady bo 120 km/h to nie zła prędkośc , możesz miec zębatki na przyspieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoniq
**
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z puszczy
|
Wysłany: Pon 20:04, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Na zębatkach na przyśpieszenie odkręci więcej niż na seryjnych, bo szósty bieg i tak jest za długi i seryjny silnik nie dokręca do końca obrotomierza. Po skróceniu przełożeń i przyśpiesza lepiej i akurat zamyka szóstkę na 11tys. obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:08, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mój z łatwością bierze 100- 110, dalej już cięzko, to 120 miałem przy 9 tys.
Moje moto w ogóle kręci tak tylko do 9tys........
A Ty antoniq jakie masz zębatki, ile jedziesz przy tych 11 tys????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoniq
**
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z puszczy
|
Wysłany: Wto 15:44, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Z tyłu seryjne zębatki, z przodu jeden ząb mniej czyli 14 zamiast 15.
To samo osiągniemy dając z tyłu zebatkę 45 zamiast seryjnej 42.
Jaka to prędkość niestety ciężko powiedzieć bo mam tylko obrotomierz Sądzę, że koło rzeczywistych 130km/h, licznik pokazał by pewnie koło 140... Po skróceniu przełożeń szósty bieg jest troszeczkę dłuższy niż seryjny piąty więc dokręćcie na swoich maszynach 11tys. obr. na piątce i dodajcie do tego trochę km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Wto 17:18, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to czemu niby Honda od razu nie daje 45 zębaty? Troche to dziwne, skoro lepiej przyśpiesza i ma lepszego v-maxa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoniq
**
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z puszczy
|
Wysłany: Wto 17:34, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Z oszczędności. Teoretycznie jeśli jeździsz na niższych obrotach to motor powinien mniej palić. Dokładnie tak samo jest z autami, zazwyczaj w wolnossących benzynach 5ty bieg to nadbieg i v-max odkręcasz na czwartym, a jak wrzucisz piątkę to samochód słabnie i zwalnia.
Poza tym z górki na seryjnych przełożeniach polecisz więcej bo na krótszych obrotomierza ci nie starczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Wto 17:36, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
właśnie szukałem na necie zębatek do CBR 125, ale nie ma nigdzie. Na ścigacz.pl są z 2 firm do kupienia- w 1 mają tylko oryginały, a w 2 w ogóle nie mają. Cóż począć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoniq
**
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z puszczy
|
Wysłany: Wto 17:43, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Najłatwiej dopasować 14 zębów zamiast 15. Jest to jakaś seryjna zębatka od innego modelu. W katalogu po numerze powinni dojść to tego i ci dopasować. Z tylnymi zębatkami jest większy problem bo z tego co się orientowałem to NIKT nie robi innego rozmiaru niż seryjny. W hondzie niby są 43zęby ale za takie pieniądze... Załóż na przód 14, łańcuch bez oringów i powiedz jak wrażenia Przeróbka bardzo tania!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Wto 17:47, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie wiem jak wygląda sprawa z tym łańcuchem... Wszędzie ostrzegają, żeby nie zmieniać seryjnego bo przypał może być... Jutro pojadę do sklepu motoryzacyjnego się zapytać jak sprawa z tymi zębatkami wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|