Gość
|
Wysłany: Pon 22:39, 24 Mar 2008 Temat postu: Podstawowe dane techniczne |
|
|
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm³
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK
Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm
Rozstaw osi: 1294 mm
Wysokość siedzenia: 776 mm
Prześwit: 172 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Masa pojazdu w stanie suchym: 115 kg
Koło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Koło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa
Kąt wyprzedzenia: 25
Wyprzedzenie: 88 mm
Charakterystyka
Agresywna stylistyka.
Smukły, 10 litrowy zbiornik.
Kompaktowy, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik jednocylindrowy.
Elektryczny rozrusznik.
Sztywna, dwubelkowa rama stalowa.
Przedni widelec z goleniami o średnicy 31mm.
Długi, stalowy wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem Monoshock.
Godny zaufania przedni i tylny hamulec tarczowy.
Tłumik ze stali nierdzewnej.
Nisko położone siedzenie (776mm) i mała masa (115kg na sucho).
Oszałamiająco lekkie prowadzenie.
(źródło HISZPAN)
Foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:56, 26 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|