Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HISZPAN
ADMIN
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 19:21, 25 Mar 2008 Temat postu: NOWA CBR 125!!! |
|
|
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm³
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK
Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm
Rozstaw osi: 1294 mm
Wysokość siedzenia: 776 mm
Prześwit: 172 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Masa pojazdu w stanie suchym: 115 kg
Koło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Koło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa
Kąt wyprzedzenia: 25
Wyprzedzenie: 88 mm
Charakterystyka
Agresywna stylistyka.
Smukły, 10 litrowy zbiornik.
Kompaktowy, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik jednocylindrowy.
Elektryczny rozrusznik.
Sztywna, dwubelkowa rama stalowa.
Przedni widelec z goleniami o średnicy 31mm.
Długi, stalowy wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem Monoshock.
Godny zaufania przedni i tylny hamulec tarczowy.
Tłumik ze stali nierdzewnej.
Nisko położone siedzenie (776mm) i mała masa (115kg na sucho).
Oszałamiająco lekkie prowadzenie.
Honda CBR 125R
Honda CBR 125R na rynku europejskim zawitała w 2004 roku. Mimo sporej konkurencji w segmencie maszyn sportowych o pojemności 125cm 3 najmniejsza CBR-ka nie tylko przetrwała, ale także zyskała sobie duże grono zwolenników. Jej nabywcami byli najczęściej młodzi i początkujący zawodnicy, którzy potrzebowali poręcznej i łatwej w prowadzeniu maszyny by zdobywać pierwsze szlify na torach wyścigowych. Dodatkowo za kupnem tego motocykla przemawiał czterosuwowy silnik chłodzony cieczą uruchamiany przyciskiem, bardzo lekkie zawieszenie, które niewątpliwie pomaga płynnie pokonywać nawet najbardziej kręte winkle oraz sportowy kształt o bardzo dobrych proporcjach. Jednak rok 2007 przyniósł ze sobą surowe normy emisji spalin Euro 3 do których Honda musiała się przystosować. Przy tworzeniu nowego modelu CBR 125R konstruktorzy Hondy postawili sobie dwa najważniejsze cele:
• Zbudować motocykl, który będzie znacznie bardziej atrakcyjny pod względem wizualnym dla młodych adeptów ścigania, niż poprzednik
• Względy elastyczne połączyć z poprawą osiągów motocykla poprzez zastosowanie wtrysku paliwa Honda PGM-FI, jednocześnie gwarantując niższą emisję spalin
Przy tworzeniu nowej Hondy CBR125R inspirowano się nie na niczym innym, jak na ich flagowych modelach, czyli CBR 600RR i CBR 1000RR. Wynikiem tego ten mały ścigacz zyskał nowe, zwarte kształty oraz panel z zegarami o bardziej sportowym wyglądzie. Poprawiono również stosunek mocy do masy, co zaowocowało lepszym przyśpieszeniem oraz prowadzeniem pojazdu, a wtrysk paliwa obniżył emisję spalin. Te cechy w połączeniu z bardzo przystępną ceną sprawiają, że nowa CBR125R jest bardzo dobrą propozycją zarówno dla początkujących motocyklistów jak i tych doświadczonych, którzy chcą spróbować zasmakować frajdy ze ścigania się i to za naprawdę małe pieniądze.
_________________
Honda Cbr 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bartek
*
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Sob 2:15, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jakieś fotki ?
Motor bardzo fajny Nie wiem czemu ludzie narzekają na szerokość tego potworka Motor jak motor
myślę nad zakupem ale chyba nie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:02, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Bartek napisał: | jakieś fotki ?
Motor bardzo fajny Nie wiem czemu ludzie narzekają na szerokość tego potworka Motor jak motor
|
Foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
W porównaniu z innymi 125-tkami cebeerunia jest trochę wąska, mała- jak dla mnie jest to jej +, ponieważ na motorower chcę mieć
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:02, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil
*
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Sob 16:31, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
CBR jest super i dla mnie to plus że jest wąska bo np rs 125 było by ciężej przeciskać sie między samochodami w korku itp. a to że jest mała brzydka itp. to mówią Ci którzy widzieli ją tylko na zdjęciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyck
*
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK REPREZENT
|
Wysłany: Sob 22:42, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja powiem tak CBR poprostu ma POTENCJAL:P ta nowa jest fajna ale troche by mnie martwil ten wtrysk:| bo jak by sie spieprzyl to juz lipa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
carnecal
*
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:19, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jestem szczęśliwą posiadaczką nowej cbr-ki i na prawde nie ma na co narzekać. Jedyny minus to oddzielne światła. Gdy są wyłączone przód pięknie się prezentuje, natomiast pali się tylko jedno. Ale już pracuję nad tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HISZPAN
ADMIN
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 22:33, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kamil napisał: | CBR jest super i dla mnie to plus że jest wąska bo np rs 125 było by ciężej przeciskać sie między samochodami w korku itp. a to że jest mała brzydka itp. to mówią Ci którzy widzieli ją tylko na zdjęciu |
RS 125 moim zdaniem ma 1 minus duże spalanie!! ok 6l niekiedy ponad heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piciasek
*
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:58, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
NSR'ka też ładnie około 6-7l i do tego olej za 60zł litr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fred15
****
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3MiAsTo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:36, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
carnecal jestes z 3miasta?? bo chyba widzielismy sie w gdanksu,wrzeszcz ;]
no ja tez bałbym sie tego wtrysku i jak sie stawia na koło/stunt to te wtryski nie daja rady,jak sie popsuja to taki koszt ze hohoho....
nsr/tzr/rs to wszystko jest 2-t wiec naprawde duzo pali do tego olej,rs jest ciezka strasznie,nsr tez naprawde ładnie potrafi wciagnac ;] ale fajne sa te kocie oczy,noi te 2-t sa tez troszke szybsze od naszych cbr-ek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|